ipari ásványok Termékek

Gyártók

EdenEgyébIntermas Kft. / NorteneK-RAINOASEORBITPedrolloPONTECScottsSPERONITECNOCOOLINGZDS

Vásárlói információk

A Mineralholding Kft. székhelye egyúttal szakáruház is, ahol örömmel látjuk azon vásárlóinkat, akik személyesen kívánják kiválasztani és szaktudásunk igénybevételével megvásárolni az általunk forgalmazott termékeket minden hétköznap 8 és 16 óra között. Címünk: 1106 Budapest, Fehér út 10.

 

Szívesen segítünk a tervezésben is és mint képviselet és forgalmazó, könnyen ajánlunk szakembert Önnek a kiváló referenciákkal rendelkező viszonteladó és kertépítő partnereink közül, amennyiben a kivitelezést szaksegítség bevonásával kívánja megoldani.

 

Amennyiben bármilyen kérdése lenne, keressen bennünket a kapcsolatok menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén munkaidőben 8 és 16 óra között.

 

 

RENDELÉS MENETE

 

A Mineralholding Kft. által üzemeltetett Internetes áruház felépítése és használata könnyű és gyors vásárlást biztosít. A termékek menüsor logikus kialakítása segítségével egyszerűen megtalálhatóak a keresett termékkategóriák. A kiválasztott termékkategóriára kattintva jut el a hozzá tartozó csoportokhoz és azon belül a termékekhez. A csoporton belül minden termék rendelkezik egy gyorsinformációs felülettel, mely a leglényegesebb jellemzőit mutatja, illetve a termék(ek) egyből kosárba is tehetők. Bővebb információigény esetén a termékre kattintva jut el a részletes terméket bemutató oldalra. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, gyártói információkat jelenítjük meg, továbbá a feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

 

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. További termék(ek) kosárba helyezéséhez válassza a „Tovább vásárolok” gombot. Vásárlása végeztével ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék(ek) darabszámát és amennyiben mindent rendben talál, kattintson a kosár összesítő alján található „Pénztár” gombra.

 

Megrendelés előtt szükséges belépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. Amennyiben Ön már regisztrált, visszatérő vásárlónk úgy kérjük jelentkezzen be és továbbléphet. Új vásárló esetén, kérjük rögzítse a vásárláshoz szükséges adatait a regisztrációs felületen, majd nyomjon a „Regisztrálok” gombra, így a következő vásárlásnál már nem kell megadnia a vásárlási adatokat, csak be kell jelentkeznie.

 

A bejelentkezést, illetve a sikeres regisztrációt követően van lehetőség a szállítási és számlázási cím kiválasztására, megadására, szükség szerint azok módosítására a „cím szerkesztése” és „cím frissítése” gombok segítségével. A szállítás megadásához nyomjon a „tovább, a szállítási mód megadásához” gombra.

 

A szállítási mód felületen választhatja ki az átvétel típusát, hogy személyesen kívánja átvenni rendelését székhelyünkön, vagy futár segítségével utánvéttel házhozszállítást kér.

A házhoz szállítási díj mértéke a következők szerint alakulhat*:

< 30 kg 1.850.- Ft +Áfa
31 - 100 kg 3.500.- Ft +Áfa
101 - 300 kg

7.350.- Ft +Áfa

300 - 500 kg (max. 2 m3-es terjedelemig)

14.950.- Ft +Áfa

 

Nettó 30.000.- Ft (bruttó 38.100.- Ft) feletti webshop-on történő rendelés esetén, egy szállítási címre vonatkozóan a kiszállítás Magyarország egész területén ingyenes.

Amennyiben a rendelés értéke túlnyomó részben (>51%) zsákos kiszerelésű, vagy kerti kő és kőbútor termék(ek)ből áll, úgy nem áll módunkban átvállalni a szállítási költséget!

Továbbá az ingyenes kiszállítással megjelölt termék(ek) mellé más jelölés nélküli termék(ek) választásakor, az általános kosár kondíciók lépnek érvénybe. 

 

* weboldalunkon az egyes termékek méretei nincsenek feltüntetve, így a pontos csomagmennyiséget és szállítási költséget rendelés visszaigazolásunk fogja tartalmazni. Futárszolgálatos kiszállítást kizárólag Magyarország területére vállalunk. Egy tételben/alkalommal futárszolgálattal nem áll módunkban 500 kg-ot és/vagy 2 m3 terjedelmet meghaladó tételt kiszállítani.

** kivételt képeznek a nagy nyomású kültéri klíma és párásítás rendszerek, mert ezeket a berendezéseket helyszínen telepítjük, ennek saját díjszabása van. Illetve az 500 kg-ot és/vagy 2 m3 terjedelemet meghaladó rendelés tételek, amikor a szállítás kizárólag részszállításokkal oldható meg, amelyből csak az első szállítás költségét tudjuk átvállalni, a továbbiakat továbbterheljük a megrendelőre.

 

Rendelése feladásához „tovább, a rendelés feladásához” gomb megnyomásával jut.

 

A rendelése elküldése előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve

megjegyzést is küldhet a megrendelésével. Amennyiben mindent rendben talál, úgy a „feladom a rendelést” gomb megnyomásával zárja le és küldje el rendelését.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet értelmében a vállalkozás köteles gondoskodni arról, hogy a fogyasztó a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul vegye, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.

 

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:

 

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlop alatt található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termék(ek)et, akkor nyomja meg a termék törlése oszlopban a termékhez tartozó ”X” gombot.

 

A rendelés során megadott személyes, szállítási és számlázási adatainak megváltoztatására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetőség, illetve regisztrált felhasználóink a személyes fiókjukba belépve adataikat bármikor módosíthatják. A rendelés leadása után észlelet adatbeviteli hibákról e-mail-ben is tájékoztathat minket, ebben az esetben a rendelés adatait a kérésnek megfelelően módosítjuk.

 

A megrendelés visszaigazolása:

Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelést késedelem nélkül (munkaszüneti napok és hosszúhétvége esetén legkésőbb a következő munkanapon) e-mailben és/vagy telefonon visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

 

A megrendelés feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8-16 óráig történik. A természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelését, mely a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Megrendelés mindig akkor lép életbe, amikor azt írásban, vagy szóban visszaigazoltuk.

 

A megrendelés teljesítése:

A megrendelt termékeket a visszaigazolásban szereplő határidőn belül futárszolgálat segítségével utánvéttel házhoz szállítjuk, vagy átvehetővé tesszük székhelyünkön.

 

 

Tárhelyszolgáltató:

Cégnév: Web-Server Kft.

Székhely: 4025 Debrecen, Pásti utca 2. I/5.

Telefon: +36 52 541-346

Fax: +36 52 998-452

E-mail: info@web-server.hu

 

NAIH adatkezelési nyilvántartási szám:

NAIH-76238/2014.

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Jelen dokumentum érvényessége abban az esetben áll  fenn, amennyiben a Mineralholding Logisztikai és Kereskedelmi Kft., mint Szállító lép fel üzleti kapcsolatai során és a Mineralholding Logisztikai és Kereskedelmi Kft., a továbbiakban, mint Szállító, valamint a Megrendelő az alábbiakban állapodnak meg.

 

1. Jelen dokumentum a Mineralholding Logisztikai és Kereskedelmi Kft. általános értékesítési tevékenységére vonatkozik.

 

2. A Felek megállapodnak abban, hogy üzleti kapcsolat esetén jelen dokumentumban szereplő feltételeket fogadják el, kivételt képez az az eset, ha a Szállító és a Megrendelő között érvényben lévő, írásba foglalt szerződés eltérő feltételeket fogalmaz meg. Alapesetben az elektronikus kereskedelem során a Mineralholding Kft. és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra és a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. Az elektronikus szerződés tekintetében az ÁSZF-en túl magatartási kódex nincsen kiadva és más ilyen jellegű kódex sem utal rá.

 

3. A Szállító által kiadott árajánlatokon szereplő árak nettó árak és az adott tételnél megadott darabszámok teljes megrendelésére vonatkoznak, kivételt képez ez alól, ha a Szállító által készített árajánlat kifejezetten ettől eltérően rendelkezik.  A Szállító által adott ajánlatok visszavonásig érvényesek, mind az ár, mind pedig a szállítási határidő tekintetében. Elektronikus szerződés esetén, a weboldalon feltüntetett termékek bruttó forintos árak, 27%-os áfa tartalommal és egyéb jelölés nélkül nem tartalmazzák a kiszállítási költséget.

 

4. A Szállító a Megrendelés teljesítéséig tartó időtartam alatt bármikor jogosult előrefizetést, vagy biztosítékot kérni, illetve ezek megtagadása esetén a Megrendelésben foglaltak teljesítésétől elállni. Ebben az esetben a Megrendelő semmilyen követeléssel a Szállító felé nem élhet, a Szállító követelheti a Megrendelőtől a Megrendelés nem teljesülése miatt okozott összes kárának megtérítését.

 

5. A Szállító által megadott árak a Szállító forgalmazói lerakatából (Ex Works) paritással értendők, kivételt képez, ha a Megrendelő által adott Megrendeléshez kapcsolódó – a Szállító által készített – visszaigazolás a teljesítés helyeként mást nem határoz meg. (A szállítási feltételek alatt az Incoterms 2000 [International Chamber of Commerce Publication No.614] meghatározásai értendők.) A Szállító által megadott szállítási határidők csak megközelítő pontosságúak és csak a vonatkozó Megrendelésre érvényesek. A Szállító fenntartja a jogot a részszállításra, a Megrendelő nem utasíthatja azt vissza. A Szállítás teljesítettnek tekintendő abban az esetben, ha az áru a Szállító forgalmazói lerakatát elhagyja illetve, ha a feladási készség írásbeli jelentése – email, illetőleg telefax útján - a Megrendelő felé megtörténik. A Szállító az ajánlatban meghatározott ár és szállítási határidőket veszi alapul a teljesítés során. A Szállító felelősséget nem vállal a gyártó szállítási késedelméből, vis majorból, illetve semmilyen olyan eseményből származó elmaradt haszonért, illetőleg pótlólagosan felmerülő költségekért, amelyekre a Szállítónak közvetlen ráhatása nincs. A szállítási határidő meghosszabbodik, ha a Megrendelő ebből, vagy más - a Szállítóval kötött - szerződésből származó kötelezettségeinek nem tesz eleget.

 

6. A Szállító által megadott árak a szállítás költségeit nem tartalmazzák. Amennyiben az elektronikus szerződés megrendelés összértéke a nettó 30.000,-Ft-ot meghaladja, úgy a Szállító – tekintet nélkül a részszállítások számára – megrendelésenként legfeljebb egy alkalommal a belföldi szállítás költségeit átvállalhatja.

 

7. A Szállító az általa forgalmazott termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet szerinti jótállást, valamint az ügylet folyamán a tőle elvárható gondosság megtartását vállalja. A jótállás nem terjed ki a Megrendelő által nem megfelelően megválasztott termék esetén bekövetkező, a helytelen alkalmazásból eredő, valamint a nem megfelelő alkalmazási körülményekből származó károkra. A Szállító az általa forgalmazott termékekre jótállást vállal, amely elbírálása a Szállító ügyvezetőjének hatásköre. Amennyiben az ügyvezető döntését a Megrendelő nem fogadja el, ebben az esetben a Szállító szakértői vizsgálatra küldi a kérdéses terméket ahhoz az intézethez, amely intézetnek a Megrendelő forgalmazói lerakata szerinti hatályos jog erejénél fogva lehetősége van a kérdéses termék nem megfelelőségének szakértői elemzését elvégezni, mely intézet szakértői véleményét a Felek elfogadják. Amennyiben ezen intézet véleménye alapján a keletkezett kárt a jelen pontban felsorolt esetek idézték elő, úgy a vizsgálat során felmerülő összes költséget a Megrendelő viseli. Abban az esetben, amikor a Megrendelő (vagy képviselője) személyesen veszi át a Szállítótól a megrendelt termékeket - és átvételkor minőségi, illetőleg mennyiségi kifogásokkal nem élt - utólagos minőségi és mennyiségi reklamációnak a Szállító nem köteles helyt adni, ilyen helyzetben az elektronikus szerződés esetében sem lehet élni az elállási joggal. Jótállási időn belül előforduló rejtett hiba esetén a Megrendelő a hiba felfedezésétől számított 10 munkanapon belül köteles azt írásban jelezni a Szállítónak, aki a fentiekben meghatározott módon intézkedik a hiba kijavításáról, illetve alapos reklamáció esetén a kérdéses termék kicseréléséről. A szavatossági igény a Szállító által kiállított számla alapján érvényesíthető a Szállító forgalmazói lerakatánál. A Megrendelőt fentiek mellett a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. §-ában foglalt elállási jog a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül megilleti.

A Magyar közlöny 2014. április 29-én megjelent 2014/60. száma tartalmazza a 2014.05.14-én hatályba lépő 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletet mely a szavatossági és jótállási igények intézésével kapcsolatos törvényi szabályozást tartalmazza. A törvény hatályba lépésével a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet hatályát veszti!

· A 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet. értelmében a fogyasztó kötelessége a szerződés

megkötésének bizonyítása (számla, nyugta);

· A fogyasztó a szerződéskötést a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylat – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - bemutatásával teheti meg.

· A vállalkozás a fogyasztó által bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben az alábbiakat köteles a vállalkozás rögzíteni:

1. fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez;

2. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát;

3. a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját;

4. a hiba bejelentésének időpontját;

5. a hiba leírását;

6. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá;

7. az (5) 1 bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát;

· A jegyzőkönyvben fel kell tüntetni, hogy a fogyasztó jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti;

· A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani;

· Amennyiben a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényteljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

· A vállalkozás a szavatossági vagy jótállási jegyzőkönyvet a felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

· A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

· A vállalkozásnak törekednie kell a tizenöt napon belüli javításra vagy cserére;

· Kijavításra vagy – a 4. § (5)2 bekezdése szerinti esetben – a szavatossági vagy jótállási

igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni:

1-2 (5) Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

1. a fogyasztó nevét és címét;

2. a dolog azonosításához szükséges adatokat;

3. a dolog átvételének időpontját, továbbá;

4. azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti;

· Amennyiben a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről.

· A rendelet rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.

· Hatályát veszti a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet.

[Magyar Közlöny 2014. évi 60. szám]

 

Kellékszavatosság:

Ön a Mineralholding Kft. hibás teljesítése esetén a vásárló a Mineralholding vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja érvényesíteni. A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást, vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Mineralholding vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság:

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot, vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását, vagy kicserélését kérheti.

A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával, vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

- a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás:

Hibás teljesítés esetén a Mineralholding Kft. a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal. A Mineralholding Kft.  jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére, illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére, sem a javítására nincs lehetőség.

Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a Mineralholding Kft. köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági, vagy jótállási igényét jelezheti személyesen, vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:

- Mineralholding Kft. 1106 Budapest, Fehér út 10.

- Telefon: 06-1-209-2770

- E-mail: info@mineralholding.hu

 

7.1. Az elállás jogának ismertetése:

Amennyiben a vállalkozás az elállási, vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási, vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének, vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra, vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap. A vevő a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

Elektronikus (távollévők között készült) szerződés esetén a Megrendelő élhet a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Internetes vásárlások esetén a Fogyasztó a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozatának elküldésével jelezheti. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni az áru átvételét követő 14 napon belül. A Fogyasztó az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzékének bemutatásával. Elállási jog érvényesítés esetben a Szállító köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szállító visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget ideértve a kiszállítás költségét is. A Szállító jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szállító címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A Fogyasztó viseli az elállás esetén a termék eredetivel megegyező állapotban történő visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült összes költséget. Mint ahogyan utaltunk rá, amint a Fogyasztó eldöntötte, hogy nincsen szüksége a termékre, ezt követően már ne használja, óvja meg állagát, hogy az eredetivel megegyező állapotban tudja azt a Szállító részére visszajuttatni. A Szállító követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatból eredő kárának megtérítését. A Fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szállító azonban nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szállító által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szállító visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyezőfizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. Az elállás folytán a Felek az ügylet létrejöttét megelőző eredeti állapotot állítják helyre. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogással.

 

A Fogyasztó az elállási szándékát az alábbi elérhetőségek egyikén jelentheti be:

E-mailen: info@mineralholding.hu

Postai úton: Mineralholding Kft. 1106 Budapest, Fehér út 10.

Távollévők között kötött szerződés elállási/felmondási nyilatkozata (szövegre kattintva letölthető)

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

 

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a Fogyasztó az elállási joggal.

 

8. A Megrendelő - amennyiben a Szállító által készített árajánlat, illetve a kiállított számlán szereplő fizetési határidő más időpontot nem jelöl meg, vagy a Megrendelő nem a Szállító által kibocsátott előlegszámla alapján az áru átvételét megelőző időpontban teljesít -, úgy az áru átvételekor fizet. Amennyiben a szállítás teljesítettnek tekinthető az (5.) pont alapján, úgy a kiállított számlát a Megrendelő akkor is köteles kifizetni, ha a megrendelt termékek még nem jutottak a Megrendelő birtokába. Amennyiben a Megrendelő a Szállítónál halasztott fizetéssel rendelkezik, és fizetési késedelembe esik, úgy a Szállító a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresét jogosult felszámítani késedelmi kamatként, és a továbbiakban megtagadhatja a halasztott fizetés megadását a Megrendelő felé. Amennyiben a Megrendelő nem a Szállító forgalmazói lerakatánál kívánja az árut átvenni, úgy szállítási díjat köteles fizetni.

 

9. A Szállító fenntartja tulajdonjogát a számlán szereplő, de a vételár tekintetében még ki nem egyenlített termékek esetében. Amennyiben a Megrendelő, vagy továbbértékesítés esetén a Megrendelő vevője a Megrendelés tárgyát képező termékeket feldolgozta, összekeverte, felhasználta, vagy más dologhoz kapcsolta, úgy a létrejövő új dolog esetében a Szállítót megilleti a közös tulajdon, mégpedig a részes áruérték arányában a Megrendelő feldolgozási költsége nélkül. Az így keletkezett új dolog fenntartott árucikknek számít. A Megrendelő, illetve továbbértékesítés esetén a Megrendelő vevője a fenntartott árucikket csak a Szállító írásbeli hozzájárulása esetén idegenítheti el és nem kerülhet zálog alá. Ezen közös tulajdon állagmegóvásáért és rongálódás, elveszés, stb. elleni biztosításáért Megrendelő tartozik felelősséggel. Megrendelő ez esetben Szállítóra engedményezi a biztosítási szerződésekből adódó igényeit. A Megrendelő ezennel Szállítóra engedményezi a tulajdonjog fenntartással átadott áru továbbértékesítéséből adódó valamennyi igényét Szállító jogos igényeinek kielégítése erejéig. A Megrendelő ezen elidegenítési és elzálogosítási tilalom alól csak olyan esetben mentesül, ha a kialkudott vételár, illetőleg az elzálogosításból befolyt összeg fedezi a Szállító által támasztott követeléseket és a Megrendelő megfizette azt. A Megrendelőnek a Szállítóval szemben fennálló követeléseit sem beszámítania, sem csökkentenie, sem megváltoztatnia nem lehet, visszatartási jogot a Megrendelő nem formálhat, más jogviszonyból, korábbi szállításból keletkezett vitás kérdések rendezése érdekében.

 

10. Amennyiben a Szállító és a Megrendelő az üzleti kapcsolatok fejlesztése érdekében egymással két- vagy többoldalú szerződést kötöttek, úgy a jelen dokumentumban megfogalmazott feltételek közül azokat kell irányadónak tekinteni, amelyeket a két vagy több fél közötti szerződés nem szabályoz.

 

11. A Felek kijelentik, hogy kötik magukat az írásbeliséghez minden olyan esetben, amely során a jelen dokumentumban megfogalmazott feltételektől bármilyen módon el kívánnak térni.

 

12. A jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekben a Szerződő Felek az 2013. évi V. törvény (Polgári Törvénykönyv) rendelkezéseit tekintik irányadónak. Jogvita esetén a Felek megállapodnak abban, hogy megkísérlik azt békés úton rendezni, de amennyiben ez nem vezet eredményre, úgy a Szállító székhelye szerinti bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

 

 

Panaszügyintézési és jogérvényesítési elérhetőségek ismertetése:

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: 1106 Budapest, Fehér út 10.

Telefonszám: (06-1) 209-2770

Email cím: info@mineralholding.hu

 

A területileg illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségei:

Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36 30 940 7039
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

 

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság:

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el:

http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti

 

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

 

Online vitarendezési platform:

Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html



Megbizhatobolt.hu - Webáruház értékelés. Mennyi csillagot érdemel ez a webáruház?


Hírlevél

Értesüljön akcióinkról és híreinkről időben. Iratkozzon fel a hírlevélre.

Érdekel



Letölthető dokumentumok

Használati útmutatók, termékismertetők, katalógusok, videók, árlisták

megnézem


Ügyfélvélemények

Cserményi Csilla Virág Flo

Még egyszer sem fordult velem elő, hogy ennyire kedves és segítőkész lett volna egy cég telefonos munkatársa velem. Köszönöm.

Végvári András

Tisztelt Mineralholding Kft. Vízöntő Öntözéstechnika Üzletág BAKSA ZOLTÁN Úrnak!
Ön olyan szolgáltatást nyújtott, amit tanítani lehetne sok világcég munkatársainak. Köszönöm és köszönöm!!!

Zöld-mező Major

Az alginithez nagy reményeket fűzünk, az idén is használtunk belőle kísérleti jelleggel, és nagyon látványos eredmények értünk el vele.

 

További ügyfélvélemények »

 

Váltás mobil verzióra

Honlapkészítés: honlapkészítés

Krain